Afacere românească de milioane, născută din ruinele unor grajduri: curajul, brandingul și viziunea din spatele Wild Hills

Wild Hills Country Club se întinde pe un domeniu de 100 de hectare, lângă Cluj

A riscat totul pentru niște grajduri abandonate, chiar și după ce costurile au explodat de 5 ori.

Wild Hills nu e doar o locație spectaculoasă, ci rezultatul unui pariu greu, pe termen lung. Un vis care a traversat două generații și a prins formă din ruinele unui fost domeniu habsburgic, în Jucu, lângă Cluj.

În acest mini-reportaj comprimat în 10 minute intense, antreprenorul și arhitectul de branduri Vlad Buzoianu ne împărtășește ce înseamnă să construiești cu suflet, dar și cu strategie, o afacere românească cu pretenții „ca afară”. Dincolo de viziunea lui, descoperi o lecție completă despre risc, branding, cultură organizațională și echilibru între vechi și nou.

Un video despre muncă, durere, sens, curaj și viitor, cu sufletul presărat pe drum, ca să nu uiți niciodată de unde ai plecat și cât ai parcurs din visul tău. Ia-ți de aici o binemeritată doză de inspirație:

Abonează-te la newsletterul PozitiVești

Vei înțelege:

— de ce a ales restaurarea patrimoniului în locul unei construcții noi

„Arhitecții ne-au spus foarte clar: dacă dărâmăm aici, nu mai putem construi același lucru. O restaurare e de cinci ori mai scumpă și de zece ori mai lungă decât o investiție nouă.”

— cum a făcut față riscurilor imense și costurilor explodate în pandemie

„Costurile au crescut de cinci ori. Businessurile pe care le conduc erau în cele mai proaste domenii posibile: birouri și HoReCa.”

— ce înseamnă să construiești cu sens, nu doar cu strategie de business și calcule matematice

„Fiindcă lucrurile pe care noi le construim, de fapt și ele ne construiesc pe noi.”

— cum arată azi libertatea și succesul pentru o nouă generație de antreprenori

„Succesul pentru mine înseamnă sănătate, libertate și oportunitatea de a crea alături de oameni care îți plac. Dacă ai asta, ești cel mai bogat om de pe planetă.”

— cum se pot împleti vechiul și noul într-un brand care vrea să inspire, nu doar să supraviețuiască

„Nu poți construi de nou ceva vechi. Dar poți construi ceva nou care să păstreze sufletul vechiului.”

Știm cât de mult bine pot face veștile bune și exemplele pozitive, așa că îți aducem săptămânal în centrul atenției modelele de performanță, Încredere și Inspirație din România Performantă.

Ajută-ne și tu, spunându-ne: ce om, companie, produs sau serviciu din România crezi că este remarcabil? Ce model excepțional ai descoperit și ai vrea să afli mai multe despre el? Despre cine crezi că merită să scriem și ce ai vrea să-l întrebăm?

Distribuie

Scris de

  • Ioana-Cristina Szabo

    Ioana e marketer, storyteller și mamă. Absolventă de Jurnalism, are în spate peste 15 ani de experiență într-ale cuvintelor, în vastul domeniu al Comunicării. A lucrat în presă, a fost responsabil de Marketing și PR, a scris cărți de poezie și a contribuit ori a dat viață unor evenimente colorate din zona Clujului, în calitate de PR, organizator sau MC. În prezent, face parte din echipa Hacking Work, unde coordonează echipa editorială și conținutul pentru newsletter, împrumutându-și de asemenea vocea pentru o parte dintre produsele media.

    Articole publicate

Spune ce crezi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te la newsletterul PozitiVești