Banca Transilvania finanțează cu peste 16 milioane de euro cel mai mare parc comercial din Transilvania

Urbano Shopping & Living, parc comercial finanțat de Banca Transilvania

Banca Transilvania sprijină dezvoltarea celui mai mare parc comercial din Transilvania, URBANO Shopping & Living, printr-o finanțare de peste 16 milioane de euro. Proiectul realizat de URBANO Group, va transforma, începând cu anul 2026, localitatea Florești din județul Cluj într-un hub comercial.

Prima etapă a proiectului Urbano Shopping & Living (2025 – 2026) va integra peste 30 de retaileri într-un mix optim format dintr-o galerie comercială multi-brand, un retailer de bricolaj (Hornbach), un hipermarket cash&carry (Selgros), un supermarket și un fast-food hub de tip drive-thru care va reuni cele mai importante nume din domeniu.

A doua fază a proiectului a cărui valoare totală se ridică la 100 de milioane de euro va fi construită în perioada 2026 – 2028. Datorită amplasării, Urbano Shopping & Living va avea un public de proximitate de peste 150.000 de persoane.

„Susținem companiile românești care investesc în dezvoltare durabilă, iar URBANO Group este un exemplu în acest sens, cu care avem o colaborare foarte bună, de peste 15 ani. Ne bucurăm să avem ocazia de a contribui din nou – prin susținerea URBANO Shopping & Living – la dezvoltarea Clujului și a comunității locale. Pe lângă impactul său imediat în comunitate, un astfel de proiect are potențialul de a dezvolta un adevărat ecosistem în jurul său, devenind astfel un punct de interes pentru dezvoltări imobiliare conexe, în etape ulterioare.”, declară Cosmin Călin, Director Executiv Senior Companii Mari, Finanțări Structurate și Factoring Banca Transilvania.

URBANO Shopping & Living va însemna atracții comerciale și de divertisment, pe o suprafață de 25 de hectare: magazin de bricolaj, supermarketuri, magazine de mobilă și decorațiuni, îmbrăcăminte, încălțăminte, sănătate și frumusețe, sport, electronice, jucării, cafenele, cofetării, restaurante drive-in, spații de birouri și săli de evenimente.

Acesta va genera peste 500 de locuri de muncă pe parcursul realizării acestuia, precum și ulterior.

„Prin această investiție în noul parc comercial dorim să generăm un impact reprezentativ pentru locuitorii din vestul Zonei Metropolitane Cluj. URBANO Shopping & Living va reflecta viziunea și valorile echipei noastre: dezvoltări integrate, sustenabile, dedicate comunității. Finanțarea acordată de Banca Transilvania validează principiile noastre de investiții și confirmă parteneriatul de lungă durată pentru succesul proiectului.”, spune Alexandru Șerban, cofondator URBANO Group.

Mai mult, parcul are o componentă verde prin soluțiile prietenoase cu mediul și atente la confortul comunității locale. Va cuprinde peste 5 hectare de spații verzi, management energetic eficient, soluții de energie din surse regenerabile și stații de încărcare pentru biciclete și mașini electrice.

Sursa imagine cover: Revista Progresiv

Știm cât de mult bine pot face veștile bune și exemplele pozitive, așa că îți aducem săptămânal în centrul atenției modelele de performanță, Încredere și Inspirație din România Performantă.

Ajută-ne și tu, spunându-ne: ce om, companie, produs sau serviciu din România crezi că este remarcabil? Ce model excepțional ai descoperit și ai vrea să afli mai multe despre el? Despre cine crezi că merită să scriem și ce ai vrea să-l întrebăm?

Distribuie

Spune ce crezi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te la newsletterul PozitiVești