Radu Savopol, cofondatorul 5 to go, readuce la viață conceptul Lacto Bar, îndrăgit de români înainte de ’89

Radu-Savopol_cofondator-5-to-go

Radu Savopol, cofondatorul lanțului de cafenele 5 to go, intenționează să readucă la viață conceptul Lacto Bar, popular înainte de `89. Noul concept, un spinoff by 5 to go, se află deja în pregătire, iar prima locație se va deschide cel mai probabil în luna octombrie, în zona Piața Amzei. Valoarea investiției este estimată la 100.000 de euro.

Lacto Bar by 5 to go se va adresa tuturor tipurilor de consumator, de la copii până la seniori, inclusiv oaspeților nostalgici, și va oferi atât un meniu bazat pe produse lactate, cât și multe produse adaptate zilelor noastre, precum granola cu iaurt, quiche-uri, plăcinte sau sandvișuri.

„Vom face câteva locații în viitor – Lacto Bar by 5 to go, un concept pe care îl visez și îmi doresc să îl dezvolt alături de partenerii noștri din zona de lactate și tot ce înseamnă food service! Am o locație pe care o vizez pentru prima deschidere. Vom avea și produse cunoscute din meniul localului original. Mi-ar face plăcere să relansăm inclusiv celebra mămăliguța cu brânză și smântână. Pe zona de cafea, locația va avea meniul de cafea de la 5 to go, iar întregul concept va fi integrat în valorile brandului 5 to go”, spune Radu Savopol.

Prima locație va fi dezvoltată în regim propriu, iar după aceea echipa 5 to go va analiza și va lua o decizie atât în ceea ce privește extinderea în capitală și alte orașe, cât și francizarea.

Radu mizează pe notorietatea de care se bucura brandul înainte de 1989. 

„Brandul avea notorietate mare înainte de ’89, era un brand pe care părinții noștri îl accesau destul de des, era un brand mai cool pentru acea perioadă! Ideea este că mă gândeam de mult la câteva locații care să aibă focus pe lactate și produse derivate”

Marca a fost înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) de către antreprenorul Raul Ciurtin. Radu Savopol spune că Raul Ciurtin i-a cedat gratuit marca Lacto Bar: 

„Am făcut research și am văzut că brandul îi aparține lui Raul Ciurtin (cel care a dezvoltat brandul Albalact și l-a vândut către Lactalis)! Eu am rămas total surprins când l-am sunat pe Raul și i-am spus intenția mea cu Lacto Bar by 5 to go. Rar am întâlnit în România astfel de oameni de business care să fie atât de deschiși și de amabili! Nu am să uit niciodată cele câteva discuții cu el și am să îl dau exemplu de fiecare dată, un exemplu de normalitate! Îi mulțumesc pentru cesiunea brandului fără nicio pretenție și i-am promis că voi încerca să îl relansez așa cum trebuie!”, spune Radu.

Sursă imagine cover: Capital.

Știm cât de mult bine pot face veștile bune și exemplele pozitive, așa că îți aducem săptămânal în centrul atenției modelele de performanță, Încredere și Inspirație din România Performantă.

Ajută-ne și tu, spunându-ne: ce om, companie, produs sau serviciu din România crezi că este remarcabil? Ce model excepțional ai descoperit și ai vrea să afli mai multe despre el? Despre cine crezi că merită să scriem și ce ai vrea să-l întrebăm?

Distribuie

Spune ce crezi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te la newsletterul PozitiVești