Trei români au atras o finanțare de 7,8 milioane de dolari pentru un startup de inteligență artificială care ajută supermarketurile să țină evidența produselor de la raft, în timp real. Paul Pop, Remus Pop și Patric Fulop – absolvenți ai Universității din Edinburgh – au fondat în 2018, la Londra, startup-ul Neurolabs, care a creat o tehnologie de recunoaștere vizuală ce poate „vedea” cu precizie ce produse sunt pe rafturi, cât de repede se vând și când trebuie reaprovizionate.
Soluția lor ajută marile lanțuri comerciale să reducă risipa alimentară și pierderile cauzate de produsele lipsă, optimizând întreaga gestionare a stocurilor. Neurolabs are birouri la Londra și Edinburgh, iar cu această nouă investiție se pregătește să se extindă accelerat în Europa și SUA.
Această rundă de investiții de serie A a fost condusă de fondul londonez Nauta Capital, iar la finanțare au participat și investitori existenți, precum LAUNCHub, Lunar Ventures și Techstart Ventures. Prin această nouă finanțare, Neurolabs ajunge la un total de 12,7 milioane de dolari atrași, conform StartupCafe.ro.
Dacă îți place povestea Neurolabs, vezi că fac și angajări pentru biroul din Londra.